lauantai 1. joulukuuta 2012

1 luukku [tervetuloa joulukalenteriin]

Nyt ekana joku ihana ihminen kertoo mulle, että minkä kokonen ton bannerin pitää olla, (siis jos joku tekee picassalla, niin mitä pistätätte siihen kooks? Tietääkö kukaa?) koska olin tehny hienon bannerin tätä joulukalenteria varten ja nyt kun yritän pistää sen niin se on ihan hullun iso! ;//

Mut jee tänään se alkaa! Ensin paihoittelut kaikille jotka joulusta eivät pidä tai jostain muusta syystä sitä juhli. Seuraavat 24 postausta ei kaikki todellakaan ole jouluaiheisii vaan niissä on myös paljon muuta. Älkää siis te "ei joulu ihmiset" hyljätkö mun blogia vaan jatkaa lukemista! Tää ensimmäinen luukku nyt kuitenkin on joulutyyliä.

Laitoin vähän joulukoristeita huoneeseeni joulukuun kunniaks. Ja lakkailin kynnet jouluseks.



 "Koskaan ei tiedäonko aikaa paljon
vai vähän,
yht´äkkiä huomaa
se päättyikin tähän.
On paikkasi tyhjä ja
korvaamaton, ja
kaipuu suuri
sanaton"

 
 
Rakkaudella muistaen: Aino-mummu, Vesorin Vihtori & Gaijs
ღ   ღ   ღ   ღ   ღ   ღ   ღ   ღ   ღ   ღ   ღ   ღ   ღ   ღ   ღ   ღ   ღ   ღ   ღ   ღ   ღ   ღ   ღ  ღ   ღ   ღ   ღ  ღ  
 
 



 
♥lla:Anna

2 kommenttia:

  1. no ensinnäki se bannerin koko riippuu ihan sun blogin koosta joten meeppä kattoo ulkoasu juttuun ja kattelee niitä leveyksiä:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no oon niitäkin yrittänyt muutella ja oon koittanu erikokosena tota bannerii monta kertaa, mut ehkä luovutan ja toteen etten osaa! :( pyydän sitten joskus jonkun muun tekeen sen mulle kun tartten..:)

      Poista